Ναι καθημερινά αναρτόνται πολλές εργασίες με ελλιπής πληροφορίες. Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα αλλά ταυτόχρονα και μια μεγάλη ευκαιρεία.
Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, εισηγούμαι να διαβάσεις το άρθρο που εξηγεί γιατί είναι μεγάλη ευκαιρεία.
Η ομάδα μας επενδύει συνεχώς για να λύσει αυτό το πρόβλημα και γράφω αυτό το blog για να εξηγήσω τις βασικές δραστηριότητες μας
- Έχουμε γράψει κατευθύνσεις για την κάθε κατηγορία (200 συνολικά) για το ποιες πληροφορίες θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει ο ...
Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, εισηγούμαι να διαβάσεις το άρθρο που εξηγεί γιατί είναι μεγάλη ευκαιρεία.
Η ομάδα μας επενδύει συνεχώς για να λύσει αυτό το πρόβλημα και γράφω αυτό το blog για να εξηγήσω τις βασικές δραστηριότητες μας
- Έχουμε γράψει κατευθύνσεις για την κάθε κατηγορία (200 συνολικά) για το ποιες πληροφορίες θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει ο ...
Σχεδόν κάθε μέρα λαμβάνουμε την ίδια ερώτηση από διαφορετικό Επαγγελματία ή εταιρεία
"Ο πελάτης δεν έδωσε καθόλου πληροφορίες, πως μπορώ εγώ να δώσω την προσφορά μου;"
Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο σαν παράπονο αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν δίκιο. Απόλυτο δίκιο.
Σε πολλές περιπτώσεις οι πελάτες δεν δίνουν καθόλου πληροφορίες. Συχνά βλέπουμε εργασίες που στην περιγραφή γράφουν μόνο "ιστοσελίδα", "dj" ή "βάψιμο σπιτιού"
Πριν προχωρήσω με το βασικό μήνυμα που θέλω να περάσω με το blog αυτό...
"Ο πελάτης δεν έδωσε καθόλου πληροφορίες, πως μπορώ εγώ να δώσω την προσφορά μου;"
Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο σαν παράπονο αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν δίκιο. Απόλυτο δίκιο.
Σε πολλές περιπτώσεις οι πελάτες δεν δίνουν καθόλου πληροφορίες. Συχνά βλέπουμε εργασίες που στην περιγραφή γράφουν μόνο "ιστοσελίδα", "dj" ή "βάψιμο σπιτιού"
Πριν προχωρήσω με το βασικό μήνυμα που θέλω να περάσω με το blog αυτό...
Το AtYourService είναι ιδανικό για όλους τους Επαγγελματίες όπως Φωτογράφους, Μάστρους, Δικηγόρους, Καθηγητές, Μηχανικούς αυτοκινήτων, Προγραμματιστές, Σχεδιαστές, Αρχιτέκτονες και πολλούς άλλους
Είσαι Επαγγελματίας αλλά δεν είσαι σίγουρος για το πως δουλεύει το AtYour...Τι στ' αλήθεια θέλουν οι Πελάτες - ωραία ερώτηση! :)
Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε μια έρευνα που μας έδωσε ξεκάθαρες απαντήσεις:
Η παρουσία του Επαγγελματία στο AtYourService παίζει σημαντικό Ρόλο στην Απόφαση του Πελάτη.
Οι Επαγγελματίες που έχουν ένα πλούσιο Ιστορικό, Καλή Φήμη και ένα Εντυπωσιακό Προφίλ κερδίζουν κατά μέσο όρο 7 φορές Περισσότερες Εργασίες από τους συναδέλφους τους.
Οπότε οι Επαγγελματίες που έχουν ολοκληρωμένο Προφίλ με εικόνες και κείμενο μπορούν να ξεχωρίσουν από τον Αντα...
Μια ερώτηση που ακούμε αρκετά συχνά είναι το «Ποια είναι η ομάδα του AtYourService” και γιατί να σας εμπιστευτούμε.
Αυτή είναι μια πολύ σημαντική και σοβαρή ερώτηση την οποία όλοι θα πρέπει να ρωτάνε. Παρακαλώ επιτρέψετε μου να μοιραστώ λίγα στοιχεία σχετικά με την ομάδα μας και το AtYourService.
- Το AtYourService έχει κερδίσει επιδότηση από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα καινοτομίας του Υπουργείου Εμπορίου αξίας €70 000
- Το AtYourService έχει αναδειχτεί σαν η πλέον καινοτόμα Υπηρεσία/Προϊόν του...
Αυτή είναι μια πολύ σημαντική και σοβαρή ερώτηση την οποία όλοι θα πρέπει να ρωτάνε. Παρακαλώ επιτρέψετε μου να μοιραστώ λίγα στοιχεία σχετικά με την ομάδα μας και το AtYourService.
- Το AtYourService έχει κερδίσει επιδότηση από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα καινοτομίας του Υπουργείου Εμπορίου αξίας €70 000
- Το AtYourService έχει αναδειχτεί σαν η πλέον καινοτόμα Υπηρεσία/Προϊόν του...