Μια από τις δημοφιλέστερες δηλώσεις που ακούω από κάποιον που μόλις δημιούργησε μια εταιρεία είναι...

Ψάχνω ιδέες στο Google για λογότυπααλλά δεν έχω καταλήξει κάπουΔεν ξέρω τι θέλω!

Πάω στοίχημα ότι στους περισσότερους από εσάς, έχουν περάσει από το μυαλό σας πολλές ιδέες για λογότυπα!

Οι περισσότερες ιδέες  μένουν σκέψεις μιας και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και μοναδικού λογότυπου προϋποθέτει χρόνο και χρήμα.


Ίσως και όχι, αν αφήσετε το όλο ζήτημα στα χέρια ενός έμπειρου επαγγελματία!

Αρχικά, γιατί να δημιουργήσω ένα λογότυπο ;

Ο λόγος που οι περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε κάποιον γραφίστα για τη δημιουργία ενός λογότυπου, είναι γιατί ο σχεδιασμός του είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση που απαιτεί έρευνα, λογική επεξεργασίααισθητική και συγκεκριμένη μεθοδολογία.

Είναι όμως όλα τα λογότυπα ιδανικά; Όχι, και μέσα από αυτό το άρθρο θα μάθετε πώς να αποφύγετε τα συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι.

 

Ξεκινάμε ως εξής …

  • Έχετε την απαιτούμενη ιδέα ή είστε σε αναζήτηση, αλλά η διαδικασία σας φαίνεται βουνό!

    Ένα υπέροχο λογότυπο είναι σημαντικό και γι` αυτό θα πρέπει να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία γραφίστα, ο οποίος θα μπορέσει να δημιουργήσει για εσάς ένα λογότυπο καλαίσθητο και μοναδικό, σύμφωνα με τις ανάγκες σας και τις τελευταίες τάσεις της αγοράς.

     
  • Σημαντικό είναι να επιλέξετε προσεκτικά τον επαγγελματία που θα αναλάβει  το έργο αλλά και να καθορίσετε εξαρχής αναλυτικά τις λεπτομέρειες, ώστε να μη ξεφύγει το κόστος στις αλλαγές και διορθώσεις.
 Logos in Cyprus

Να θυμάστε ότι …

  • Ο βασικός στόχος του λογότυπου είναι να μένει στη μνήμη των πιθανόν πελατών, να αναγνωρίζεται χωρίς δεύτερη σκέψη, να πείθει, να προσελκύει νέους πελάτες και συγχρόνως να εμπνέει εμπιστοσύνη.
     
  • Ένα καλό λογότυπο δημιουργεί μια θετική προδιάθεση, ενώ ένα πρόχειρο και κακοσχεδιασμένο, προξενεί επιφυλακτικότητα ακόμα και απόρριψη.
     
  • Αξίζει να επενδύσετε σε αυτό για να δώσετε στους πελάτες σας την επαγγελματική εικόνα που αρμόζει στην επιχείρησή σας!


Keep it Simple!

  • Παρατηρήστε προσεχτικά λογότυπα επιτυχημένων επιχειρήσεων. Για παράδειγμα Coca-Cola, Apple, Nike, Google.. Τι κοινό έχουν; Είναι απλά και χωρίς στοιχεία εντυπωσιασμού.
     
  • Αποφύγετε λοιπόν γραμμές και σχήματα χωρίς νόημα.
     
  • Αναμφίβολα τα λογότυπα με τρισδιάστατα στοιχεία και άλλα οπτικά εφέ με μια ματιά φαίνονται εντυπωσιακά, παρόλαυτα να λάβετε σοβαρά υπόψιν, πως αυτά θα πρέπει να αποδίδουν το ίδιο καλά και σε μαυρόασπρη εκτύπωση, ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε φωτοτυπίες, fax και διάφορα άλλα έντυπα .
     
  • Μην φορτώνεται το λογότυπό σας με πολλές και μικρές λεπτομέρειες! Less is more ..


Το μυστικό της επιτυχίας!

  • Όταν επενδύεται σε ένα λογότυπο, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα θέλατε να το αλλάξετε σε ένα ή δυο χρόνια. Το μυστικό λοιπόν φίλοι μου βρίσκεται στη διαχρονικότητα. Είναι η λέξη κλειδί που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας καθ΄ όλη τη διαδικασία της δημιουργίας.
     
  • Και τι κάνει ένα λογότυπο διαχρονικό; Η απλότητα και η μοναδικότητα!
     
  • Δεν είναι δύσκολο να δημιουργήσεις ένα καλό λογότυπο, αλλά μόνο ένα εξαιρετικό λογότυπο θα αντέξει στον χρόνο και θα παραμείνει η διαχρονική υπογραφή της δική σας εταιρείας!
                         
                                 < Good is the enemy of great > - Jonathan Ive


Ο Οδηγός αυτός έχει φτιαχτεί από την ομάδα του B Unique - Graphic Designers και Event Planners