Σχεδόν κάθε μέρα λαμβάνουμε την ίδια ερώτηση από διαφορετικό Επαγγελματία ή εταιρεία

"Ο πελάτης δεν έδωσε καθόλου πληροφορίες, πως μπορώ εγώ να δώσω την προσφορά μου;"

Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο σαν παράπονο αλλά η αλήθεια είναι ότι έχουν δίκιο. Απόλυτο δίκιο.

Σε πολλές περιπτώσεις οι πελάτες δεν δίνουν καθόλου πληροφορίες. Συχνά βλέπουμε εργασίες που στην περιγραφή γράφουν μόνο "ιστοσελίδα", "dj" ή "βάψιμο σπιτιού"


Πριν προχωρήσω με το  βασικό μήνυμα που θέλω να περάσω με το blog αυτό θέλω να πω ότι η ομάδα μας έχει αναπτύξει πολλούς μηχανισμούς για να βοηθήσει ή να "αναγκάσει" τους πελάτες να δώσουν περισσότερες πληροφορίες και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για αυτό εδώ.

Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσω με αυτό το blog είναι ότι οι εργασίες με περιορισμένες πληροφορίες είναι η καλύτερη ευκαιρία που έχετε σαν Επαγγελματίες και εταιρείες να ξεχωρίσετε. 

Και αυτό έιναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά του AtYourService

Επιτρέψτε μου λοιπόν να εστιάσω σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα για να σας εξηγήσω αυτή την ιδέα

Ένας πελάτης θέλει να προσθέσει Αλουμίνια στα παράθυρα του σπιτιού του (μια εργασία με πολλές παραμέτρους).

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι ο πελάτης γράφει μόνο:

«Θέλω να βάλω Αλουμίνια στα παράθυρα του σπιτιού μου»

Σε αυτή την περίπτωση εσύ μπορείς:

- Να ζητήσεις να επισκεφτείς τις εγκαταστάσεις και να δώσεις προσφορά.
- Να δώσεις προσφορά η οποία μπορεί να είναι λάθος. Αρκετοί Επαγγελματίες δίνουν ψηλές προσφορές για να μειώσουν αυτό το ρίσκο.
- Να στείλεις ενδεικτικές προσφορές για διαφορετικές εναλλακτικές.

Οι 2 πρώτες επιλογές μειώνουν σημαντικά τις πιθανότητες σου να κερδίσεις μια εργασία. 

Ο πελάτης συνήθως λαμβάνει 5 προσφορές εντός AtYourService ενώ συνήθως ξέρει και 1 ή 2 Επαγγελματίες εκτός AtYourService και γι αυτό θα πρέπει να ξεχωρίσεις από το πρώτο μήνυμα σου, και να κάνεις τον πελάτη να καταλάβει γιατί είσαι καλύτερος.

Πως μπορείς να το κάνεις αυτό;

Με την Τρίτη επιλογή!

Προσωπικά, πιστεύω ότι η καλύτερη απάντηση εδώ είναι:

Γεια σου (όνομα)

Είμαι ο Αργύρης από την «Εταιρεία Αλουμινίων»

Η εταιρεία μας είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς (και να εξηγήσω γιατί σε λιγότερες από 10 λέξεις)

Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά Αλουμίνια που προτείνουμε και για να είμαστε σίγουροι ότι κάνουμε την καλύτερη επιλογή θα θέλαμε να ακούσουμε τις δικές σας προτιμήσεις.

Για να βοηθήσω θα σας δώσω ενδεικτικές τιμές οι οποίες είναι βασισμένες σε κάποια συμπεράσματα που έχω κάνει και μπορώ να σας επιβεβαιώσω τις τελικές τιμές αφού μιλήσουμε και μου επιβεβαιώσετε τα δεδομένα.

Τα συμπεράσματα που έχω κάνει είναι:

- Το μέγεθος των παραθύρων είναι A x B ( το μέγεθος ενός μέσου παραθύρου)

- Τα  παράθυρα έχουν την υποδομή για να μπουν αλουμίνια

- (Οποιοδήποτε άλλο συμπέρασμα πρέπει να γράψετε) 

- Ότι ενδιαφέρεστε για 4 Αλουμίνια.

Για 4 Αλουμίνια με τις πιο πάνω προδιαγραφές η τιμή είναι Χ Ευρώ.

Αυτή η τιμή ισχύει για το βασικό χρώμα και αν προτιμάς άλλο χρώμα οι τιμές μπορεί να αλλάξουν. Επισυνάπτω ένα φυλλάδιο της εταιρείας το οποίο δείχνει τα διάφορα χρώματα που υπάρχουν,  και τις αλλαγές στις τιμές.


Όπως είπα και πιο πάνω, αυτό είναι μια ενδεικτική τιμή. Αν ψάχνεις για μια πιο χαμηλή τιμή μπορούμε να προσφέρουμε αυτό το προϊόν – το οποίο έχει πιο χαμηλή τιμή για αυτό το λόγο.

Επίσης, μπορούμε να προσφέρουμε και αυτό το προϊόν το οποίο είναι πιο ακριβό, αλλά έχει αυτά τα πλεονεκτήματα.


Όπως και να χει , είμαι στη διάθεση σου αν χρειάζεσαι οποιαδήποτε άλλη πληροφορία και θα χαρώ να με πάρεις 1 τηλέφωνο για να σε βοηθήσω με την επιλογή σου χωρίς καμιά υποχρέωση.

Αργύρης από Εταρεία Αλουμινίων


Νομίζω κατανοείς γιατί αυτή η μέθοδος είναι πολύ καλύτερη και θα σε βοηθήσει να κερδίσεις περισσότερους πελάτες.

Κλείνοντας, θέλω να σου πω ξανά ότι οι εργασίες με ελλιπείς πληροφορίες είναι πρόβλημα, αλλά ταυτόχρονα είναι και μια μεγάλη ευκαιρία για να εντυπωσιάσεις τον πελάτη και να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό.


Αυτά! Ελπίζω να ήταν βοηθητικό το blog μου και να έδωσε κάποιους λόγους για να ξανασκεφτείτε τα μηνύματα σας σε αυτές τις εργασίες.

Αν διαφωνείτε θα χαρώ να το ακούσω στα σχόλια και να κτίσουμε ένα καλό και παραγωγικό διάλογο

Αργύρης