×
×
Είσοδος×
Φαίνεται ότι υπάρχει λάθος όνομα χρήστη ή κωδικός.
Δοκιμάστε ξανά ή ακολουθήστε το σύνδεσμο εδώ για να αλλάξετε τον κωδικό σας.
Συνδέσου με ένα κλικ! :)
Ξέχασα τον κωδικό μου ? |

Μυστικά για Επαγγελματίες

Συχνές Ερωτήσεις

Συμβουλές και Μυστικά!

Για Πελάτες Συμβουλές για Πελάτες
Για Επαγγελματίες Μυστικά για Επαγγελματίες

Η περιγραφή μιας Εργασίας είναι ελλιπής. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον Πελάτη;

Μερικές περιγραφές Εργασιών συχνά δεν περιέχουν επαρκής πληροφορίες και όλοι οι Επαγγελματίες ρωτάνε τις ίδιες ακριβώς ερωτήσεις. Τι θα έκανες όμως αν ήσουν στην θέση του Πελάτη; Ποιον Επαγγελματία θα διάλεγες;

Η απάντηση συνήθως είναι: Αυτόν με την ψηλότερη Βαθμολογία Φήμης που έχει κατανοήσει τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σου, καταφέρνοντας έτσι να δώσει μια εκτιμώμενη Προσφορά. Βάση διαφόρων εισηγήσεων που λαμβάνουμε από τους Πελάτες, σε συμβουλεύουμε τα πιο κάτω:

  • Στείλε ένα καλογραμμένο μήνυμα

Το μήνυμα θα σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό. Με ένα καλογραμμένο μήνυμα αυξάνεις σημαντικά τις πιθανότητες σου για να κερδίσεις μια εργασία.

  • Κάνε Εξατομικευμένες Προσφορές.

Ένα καλογραμμένο μήνυμα πρέπει να είναι προσωπικό, θετικό και πληροφοριακό για μια συγκεκριμένη εργασία.

  • Πάντα να δίνεις εκτιμώμενη Προσφορά.

Από μερικές εργασίες, συχνά λείπουν σημαντικές πληροφορίες και οι Επαγγελματίες ρωτάνε τις ίδιες ερωτήσεις. Ο Επαγγελματίας όμως που εκτιμά το κόστος εργασίας βασισμένος σε υποθέσεις,  συνήθως κερδίζει την εργασία.

Σκέψου τα παρακάτω παραδείγματα:

- Ένας πελάτης που ζητά βάψιμο δωματίου αλλά δεν διευκρινίζει τις διαστάσεις δωματίου.

- Ένας πελάτης που ζητά ξυλουργική βοήθεια αλλά δεν διευκρινίζει τι ξύλο θα χρησιμοποιηθεί.

- Ένας πελάτης που χρειάζεται DJ αλλά δεν διευκρινίζει την διάρκεια του Πάρτυ.

Αυτά τα 3 παραδείγματα μπορεί να είναι διαφορετικά, η απάντηση όμως είναι η ίδια. Οι Επαγγελματίες που κάνουν υποθέσεις όπως... οι διαστάσεις ενός δωματίου είναι συνήθως 5 Χ 5, ή θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα υλικά, ή ότι τα Πάρτυ συνήθως διαρκούν 3 ώρες, και δώσουν ένα εκτιμώμενο κόστος, συνήθως κερδίζουν την εργασία.

Ακόμη το σκέφτεσαι? Δοκίμασε τις πιο πάνω συμβουλές και θα δεις την διαφορά.


Το φτιάξιμο του Προφίλ μου είναι σημαντικό;

Ο σημαντικότερος παράγοντας για την Επιλογή ενός Επαγγελματία, είναι το Προφίλ του. Αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό όταν βρίσκεσαι ακόμη στην αρχή, όπου ο αριθμός των Ολοκληρωμένων Εργασιών σου είναι μικρός και η Βαθμολογία Φήμης σου χαμηλή.

Τι περιμένεις λοιπόν; Φτιάξε ένα φανταστικό Προφίλ τώρα :)


Υπάρχει κάποιος εύκολος τρόπος να μου παρουσιάζονται μόνο οι Εργασίες που με ενδιαφέρουν;

Χρησιμοποιώντας τα φίλτρα που βρίσκονται στο Μενού "Εργασίες" μπορείς να επιλέξεις να εμφανίζονται μόνο οι Εργασίες στις Κατηγορίες και τις περιοχές που σε ενδιαφέρουν.

Επιπλέον, εάν συνδεθείς σαν Επαγγελματίας μπορείς να επιλέξεις το φίλτρο “Οι Κατηγορίες μου” και θα εμφανίζονται μόνο οι Εργασίες στις Κατηγορίες που έχεις επιλέξει στο Προφίλ σου. Αυτό κι αν είναι βολικό. :)


Ψηλότερη Φήμη = Περισσότερες Εργασίες

Η Βαθμολογία Φήμης του κάθε Επαγγελματία (Ο μικρός αριθμός που βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το όνομα του Επαγγελματία) είναι η πιο σημαντική πληροφορία που μπορείς να βρεις στο AtYourService.

Υπολογίζεται με βάση τον Αριθμό Ολοκληρωμένων Εργασιών, τις Βαθμολογίες και άλλα πολλά όπως η ποιότητα Προσφορών του κάθε Επαγγελματία. Μάθε ακριβώς πως Υπολογίζεται η Βαθμολογία της Φήμης σου.

Η Φήμη του κάθε Επαγγελματία είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί:

- Εύκολα και γρήγορα μπορεί κάποιος να καταλάβει πόσο καλός είναι ο Επαγγελματίας.

- Οι Επαγγελματίες με την πιο καλή Φήμη εμφανίζονται Πρώτοι σε όλες τις Λίστες μας.

Όσο μεγαλύτερη Φήμη έχει ο Επαγγελματίας τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να κερδίσει μια Εργασία, ενώ του δίνεται και η δυνατότητα να χρεώσει λίγο υψηλότερες τιμές. Αυτό, γιατί οι Πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το κάτι παραπάνω για μια καλύτερη ποιότητα Υπηρεσιών.


Πως μπορώ να βελτιώσω τη Βαθμολογία Φήμης μου;

Ο καλύτερος τρόπος είναι λαμβάνοντας Συστάσεις από προηγούμενους σου Πελάτες. Κάλεσε τώρα 5 Πελάτες για τους οποίους έχεις προσφέρει τις Υπηρεσίες σου εκτός AtYourService για να περιγράψουν πόσο καλή δουλειά έκανες συστήνοντας σε, σε όλη την Κοινότητα του AtYourService.

Επιπλέον, υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσεις τη Βαθμολογία της Φήμης σου ώστε να εντυπωσιάσεις τους Πελάτες και να Ξεχωρίσεις. :)


Οι Πελάτες του AtYourService ξέρουν να διαλέγουν

Οι περισσότεροι Επαγγελματίες έχουν την εντύπωση ότι οι Πελάτες που Αναρτούν μια Εργασία στο AtYourService, επιλέγουν πάντα την χαμηλότερη τιμή αλλά αυτό δεν ισχύει. :)

Η ομάδα μας διεξάγει τακτικούς ελέγχους στις Προσφορές, για βελτίωση της Ποιότητας των Υπηρεσιών μας και αυτό που έχουμε προσέξει είναι ότι…

Οι Πελάτες ξέρουν να διαλέγουν. Οι πιο σημαντικοί παράγοντες στην Επιλογή ενός Επαγγελματία, είναι η Βαθμολογία Φήμης του, το μήνυμα που συνοδεύει την Προσφορά, το Προφίλ του Επαγγελματία και φυσικά το εκτιμώμενο κόστος.

Μάθε πως κάνουν τις επιλογές τους οι Πελάτες


Η χρήση του AtYourService είναι εντελώς Δωρεάν

Η Ανάρτηση μιας νέας Εργασίας όπως και η υποβολή μιας Προσφοράς θα είναι πάντα ΔΩΡΕΑΝ και χωρίς καμία προμήθεια. Πρωταρχικός μας στόχος είναι να δημιουργήσουμε μια αγορά Υπηρεσιών όπου Πελάτες και Επαγγελματίες θα επωφελούνται.

Τα έξοδα μας καλύπτονται από μια Προαιρετική Μηνιαία Συνδρομή για Επιπλέον Υπηρεσίες στους Επαγγελματίες που τους δίνει την ευκαιρία να βελτιώσουν το Προφίλ τους κερδίζοντας έτσι περισσότερες Εργασίες.

Οι Καλύτεροι Επαγγελματίες έχουν ήδη λάβει τουλάχιστο μια από τις Προαιρετικές μας Υπηρεσίες και ξεχωρίζουν από τον Ανταγωνισμό γι'αυτό θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για την Υποστήριξη. :)


Μόλις μου ανατέθηκε μια Εργασία! Τι πρέπει να κάνω τώρα;

Έχουμε ετοιμάσει μερικές συμβουλές για να τα πας τέλεια:

Πριν επισκεφτείς τον πελάτη:

  • Ανάφερε ξεκάθαρα όλες τις λεπτομέρειες και όρους της Εργασίας.

Σιγουρέψου ότι τόσο εσύ όσο και ο πελάτης έχετε ξεκάθαρη και κοινή κατανόηση των απαιτήσεων και προσδοκιών της Εργασίας.

  • Όρισε ξεκάθαρα μία ημερομηνία, Ώρα και Τόπο που θα γίνει η Εργασία.

Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσα από το AtYourService έτσι ώστε οι λεπτομέρειες να είναι και επίσημα καταγεγραμμένες στη περίπτωση κάποιας παρεξήγησης.

  • Προετοιμάσου για την Εργασία.

Αυτό θα σε βοηθήσει να ξεκινήσεις και να τελειώσεις την Εργασία στην ώρα της.

Όταν θα φτάσεις στον χώρο του πελάτη:

  • Επέδειξε στον Πελάτη τις απαραίτητες Άδειες και Πιστοποιήσεις.

Δείξε τις απαραίτητες άδειες που απαιτούνται για να εκτελέσεις τη Εργασία, για παράδειγμα την άδεια ηλεκτρολόγου ή τη πιστοποίηση για Λογιστές. Εάν δεν τα επιδείξεις ο Πελάτης μπορεί να αρνηθεί να συνεχίσεις, ακυρώνοντας την Εργασία.

  • Σιγουρέψου ότι λειτουργείς σε ένα ασφαλές, καθαρό περιβάλλουν.

Βεβαιώσου ότι έχει καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι ατυχημάτων ή ζημιών. Για παράδειγμα να ζητήσεις από το Πελάτη να μετακινήσει τα εύθραυστα ή αιχμηρά αντικείμενα μακριά από το χώρο Εργασίας σου.

  • Μην αγγίζεις οτιδήποτε από τα πράγματα του Πελάτη χωρίς την άδεια του.

Εάν υπάρχουν πολύτιμα αντικείμενα στο δωμάτιο, ζήτησε να μετακινηθούν πριν ξεκινήσεις την Εργασία.

Αφού ολοκληρώσεις την Εργασία:

  • Να σέβεσαι το χώρο του Πελάτη.

Βάλε τα δυνατά σου για να διασφαλίσεις την ελάχιστη ενόχληση και ακαταστασία.

  • Εξέτασε την Εργασία επί τόπου μαζί με τον Πελάτη.

Άκουσε και κατανόησε οποιαδήποτε σημεία έχει να σου υποδείξει ο Πελάτης και βάλε τα δυνατά σου για να τα διορθώσεις. Η καλή επικοινωνία και η κατανόηση απέναντι στον Πελάτη είναι ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του καλού Επαγγελματία.

  • Λάβε τη πληρωμή σου όπως είχατε συμφωνήσει με το Πελάτη.

  • Βαθμολόγησε και άφησε σχόλια για τον Πελάτη.

Να θυμάσαι ότι πρέπει πάντα να είσαι δίκαιος με τις αξιολογήσεις σου και τα σχόλια σου αφού αυτό είναι που κρατάει το σύστημα ζωντανό :)

Θέλεις να ξεχωρίσεις από τον Ανταγωνισμό;

Μάθε περισσότερα για τις Νέες Προαιρετικές Υπηρεσίες μαςΟι Πελάτες θα δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για σένα, ενώ εντυπωσιάζονται από το Φανταστικό Προφίλ και τα άλλα εκπληκτικά εργαλεία που προσφέρουν οι Υπηρεσίες μας. :)

Μάθε περισσότερα για τις ανάγκες των Πελατών και γίνε Καλύτερος Επαγγελματίας!